Hírek

Elérhetőségek

Cegléd Város Önkormányzata (2700 Cegléd, Kossuth tér 1.) a Képviselő-testület 5/2025. (I. 23.) Ök. határozata alapján pályázatot hirdet a fenntartásában működő Pesti Úti Óvoda (2700 Cegléd, Pesti út 10.) igazgatói munkakörének betöltésére

Cegléd Város Önkormányzata (2700 Cegléd, Kossuth tér 1.)
a Képviselő-testület 5/2025. (I. 23.) Ök. határozata alapján
pályázatot hirdet
a fenntartásában működő Pesti Úti Óvoda (2700 Cegléd, Pesti út 10.)
igazgatói munkakörének betöltésére.

1. A köznevelési foglalkoztatotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű köznevelési foglalkoztatotti jogviszony. Igazgatói munkakör ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval köznevelési foglalkoztatotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg köznevelési foglalkoztatotti munkakörbe kinevezhető.

2. Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.

3. A közalkalmazott által betöltendő munkakör: óvodapedagógus

4. A magasabb vezetői megbízás időtartama: határozott időre, öt év időtartamra, 2025. augusztus 1. napjától 2030. július 31. napjáig szól.

5. A munkavégzés helye: 2700 Cegléd, Pesti út 10.

6. A beosztáshoz tartozó, illetve a magasabb vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetői irányítása, különös tekintettettel a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény, a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendeletben, valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvényben és annak végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben foglaltakra. Az igazgató feladata az intézmény irányítása, szakszerű és törvényes működésének megszervezése, az óvodáskorú gyermekek oktatásának, nevelésének megszervezése. Az intézménnyel foglalkoztatotti jogviszonyban álló dolgozók felett a munkáltatói jogkör gyakorlása. Az igazgatói megbízás magában foglalja az óvodavezetői intézményirányítási feladatok teljes körű ellátását.

7. Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény rendelkezései az irányadók.

8. Pályázati feltételek:
8.1 óvodapedagógus végzettség;
8.2 pedagógus-szakvizsga keretében szerzett igazgatói szakképzettség;
8.3 legalább négy év pedagógus-munkakörben, vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlat;
8.4 a nevelési-oktatási intézményben pedagógus-munkakörben fennálló, határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló kinevezés vagy a megbízással egyidejűleg pedagógusmunkakörben történő, határozatlan időre teljes munkaidőre szóló kinevezés;
8.5 vagyonnyilatkozat tétel;
8.6 büntetlen előélet

9. A pályázat részeként benyújtandó dokumentumok, iratok, igazolások:
9.1. részletes szakmai önéletrajz, amely tartalmazza a pályázati feltételekben meglévő előírások igazolását, tartalmaz lakcímet, telefonszámot, e-mail elérhetőséget;
9.2. az intézmény vezetésére vonatkozó, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket is tartalmazó program, mely tartalmazza az intézmény fejlesztési tervét és irányát; 
9.3. iskolai végzettséget igazoló okirat(ok) másolata(i);
9.4. szakirányú végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
9.5. szakmai gyakorlat meglétét tanúsító munkáltatói igazolás,
9.6. három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány annak igazolására, hogy a pályázó nem áll az intézményben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól való eltiltás alatt,
9.7. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
9.8. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban részt vevők megismerhetik;
9.9. a pályázó kérése a pályázat elbírálásának napirendjéhez kapcsolódó zárt Képviselőtestületi ülés tartására a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (Mötv.) 46. § (2) bekezdés b) pontja alapján.

10. A pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Jáger Mária, a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezési Iroda vezetője nyújt, a 06/53/511-408-es telefonszámon, vagy a jager.maria@cegledph.hu e-mail címen.

11. A pályázatok benyújtásának módja:
11.1 Postai úton, két példányban (1 eredeti, 1 másolati példány - kötés nélkül) Cegléd Város Önkormányzatának Polgármestere részére történő megküldésével (2701 Cegléd, Pf.: 85.) a borítékon feltüntetve a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 566/2025., és a munkakör megnevezését: „PESTI ÚTI ÓVODA IGAZGATÓ”.
11.2 elektronikusan, az eredeti példánnyal megegyező tartalommal – ugyancsak a 10. pontban rögzített határidőn belül – a polgarmester@cegledph.hu email címre.

12. A pályázat elbírálásának módja, rendje:
12.1 A határidőt követően megküldött, a pályázati feltételeknek nem megfelelő pályázat érvénytelen.
12.2 A pályázókat az önkormányzat képviselő-testületének Humán Bizottsága meghallgatja,
12.3 Cegléd Város Önkormányzat Képviselő-testülete dönt a megbízásról.
12.4. A pályázat elbírálója fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázatot visszavonja vagy indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.

13. A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 22.

14. A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
14.1 A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2025. január 31.
14.2 cegled.asp.lgov.hu – 2025. január 31.
14.3 Ceglédi Hírmondó (tájékoztató a pályázati felhívás elérhetőségéről)