Beruházási és Közbiztonsági Iroda alapfeladatai
Cegléd vonatkozásában:
- településüzemeltetési feladatok (köztemető, köztisztaság közterület, önkormányzati utak, közutak, fizetőparkolók, gyepmesteri telep üzemeltetése) igazgatása,
- önkormányzati közszolgáltatási feladatok (víziközmű-szolgáltatás, nem közművel összegyűjtött szennyvízkezelés megszervezése; hulladékgazdálkodási közszolgáltatás, távhőszolgáltatás, köztemető szolgáltatás) igazgatása
- önkormányzati vagyonhasznosítási ügyek,
- önkormányzati (intézményi) vagyonkört érintő beruházások, felújítások bonyolítása;
- közbeszerzés (az éves közbeszerzési tervben szereplő közbeszerzéseknél a közbeszerzési szabályzatban rögzített feladatok ellátása)
- pályázati projektek (beruházások pályázati, illetve döntés előkészítése, a megvalósítás operatív szervezése, felügyelete, utánkövetés)
- az önkormányzat Bizottságai által kezelt pályázati támogatási keretek felhasználásának nyilvántartása, elszámolása
- kártérítési ügyek
- közbiztonsági, feladatok, ezen belül közterület-felügyelet és mezei őrszolgálat működtetése
- közterület-használat engedélyezése
- talált dolgok kezelése
- településrendezés, településfejlesztés, településkép-védelem
- rendeltetés-módosítást igazoló hatósági bizonyítvány kiállítása
- telekalakítási eljárásban szakhatósági állásfoglalás kiadása
Cegléd és Kőröstetétlen vonatkozásában:
- közútkezelői igazgatási feladatok ellátása
- településfejlesztés, településrendezés,
- vízgazdálkodás, vízkárelhárítás, vízügyi igazgatás
- közérdekű bejelentések, panaszok kivizsgálása
Egyéb feladatok:
- a Ceglédi Többcélú Kistérségi Társulás (CTKT) munkaszervezetének feladatai
- sport és ifjúsági ügyek
- jogi ügyek: önkormányzat közalapítvánnyal kapcsolatos alapítói döntések előkészítése, jelzálogjog ügyek, fizetési meghagyások, jogtanácsosi feladatok, peres ügyek kezelése, nyilvántartása; belső szabályzatok (közjogi szervezetszabályozó eszköz), szerződések szövegtervezetének elkészítése
Az iroda vezetője: Dr. Gujka Attila
Telefon: +36 53 511 429
E-mail: gujka.attila@cegledph.hu
Az iroda engedélyezett létszáma - az irodavezetővel együtt - 21 fő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata szerint.
Ügyfélfogadási idő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.
Az irodához tartozó további elérhetőségek megtekinthetők a telefonos elérhetőségek oldalon.