Hírek

Elérhetőségek

Beruházási és Közbiztonsági Iroda

Beruházási és Közbiztonsági Iroda alapfeladatai

Cegléd vonatkozásában:

  • településüzemeltetési feladatok (köztemető, köztisztaság közterület, önkormányzati utak, közutak, fizetőparkolók, gyepmesteri telep üzemeltetése) igazgatása,
  • önkormányzati közszolgáltatási feladatok (víziközmű-szolgáltatás, nem közművel összegyűjtött szennyvízkezelés megszervezése; hulladékgazdálkodási közszolgáltatás, távhőszolgáltatás, köztemető szolgáltatás) igazgatása
  • önkormányzati vagyonhasznosítási ügyek,
  • önkormányzati (intézményi) vagyonkört érintő beruházások, felújítások bonyolítása;
  • közbeszerzés (az éves közbeszerzési tervben szereplő közbeszerzéseknél a közbeszerzési szabályzatban rögzített feladatok ellátása)
  • pályázati projektek (beruházások pályázati, illetve döntés előkészítése, a megvalósítás operatív szervezése, felügyelete, utánkövetés)
  • az önkormányzat Bizottságai által kezelt pályázati támogatási keretek felhasználásának nyilvántartása, elszámolása
  • kártérítési ügyek
  • közbiztonsági, feladatok, ezen belül közterület-felügyelet és mezei őrszolgálat működtetése
  • közterület-használat engedélyezése
  • talált dolgok kezelése
  • településrendezés, településfejlesztés, településkép-védelem
  • rendeltetés-módosítást igazoló hatósági bizonyítvány kiállítása
  • telekalakítási eljárásban szakhatósági állásfoglalás kiadása

Cegléd és Kőröstetétlen vonatkozásában:

  • közútkezelői igazgatási feladatok ellátása
  • településfejlesztés, településrendezés,
  • vízgazdálkodás, vízkárelhárítás, vízügyi igazgatás
  • közérdekű bejelentések, panaszok kivizsgálása

Egyéb feladatok:

  • a Ceglédi Többcélú Kistérségi Társulás (CTKT) munkaszervezetének feladatai
  • sport és ifjúsági ügyek
  • jogi ügyek: önkormányzat közalapítvánnyal kapcsolatos alapítói döntések előkészítése, jelzálogjog ügyek, fizetési meghagyások, jogtanácsosi feladatok, peres ügyek kezelése, nyilvántartása; belső szabályzatok (közjogi szervezetszabályozó eszköz), szerződések szövegtervezetének elkészítése

 Az iroda vezetője: Dr. Gujka Attila

 Telefon: +36 53 511 429

 E-mail: gujka.attila@cegledph.hu

Az iroda engedélyezett létszáma - az irodavezetővel együtt - 21 fő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata szerint.

Ügyfélfogadási idő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.

Az irodához tartozó további elérhetőségek megtekinthetők a telefonos elérhetőségek oldalon.