A Hatósági és Igazgatási Iroda alapfeladatai
Hatósági és Igazgatási Iroda feladatai Cegléd és Kőröstetétlen illetékességgel:
- telepengedély, ipari tevékenységek bejelentése
- kereskedelmi hatósági ügyintézés
- ASP Ipar-Kereskedelem Szakrendszer teljes körű alkalmazása, beleértve az elektronikus ügyintézés lehetőségét
- magánszálláshely engedélyezés, nyilvántartásba vétele
- piac, vásár engedélyezése, nyilvántartásba vétele
- védelmi igazgatás, védelmi feladatok (polgári védelem, katasztrófavédelem, a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal munka és tűzvédelme)
- zaj- és rezgésvédelmi hatósági feladatok
- fás szárú növények védelme
- gyümölcsültetvény telepítésének engedélyezése
- vadkár kárbecslési és egyezségi eljárás lefolytatása
- növényvédelmi hatósági feladatok
- hulladékgazdálkodási hatósági feladatok
- egyéb környezet- és természetvédelmi feladatok
- állatvédelem jegyzői hatáskörben
- társasházak törvényességi felügyelete
- lakcím (házszám) igazolás
- közterületek elnevezésének (földrajzi név meghatározás) előkészítése
- anyakönyvi ügyintézés
- esküvői szolgáltatások
- élettársi kapcsolat igazolásáról szóló hatósági bizonyítvány kiállítása
- hagyatéki ügyek ASP Hagyatéki Szakrendszer alkalmazásával, az elektronikus ügyintézéshez lehetőségének biztosításával
- vagyonleltár ügyek társhatóság (bíróság) megkeresésére
- a családok támogatásáról szóló 1998. évi LXXXIV. törvény végrehajtásáról szóló 223/1998. (XII. 23.) Korm. rendelet 5/A. § (3) bekezdése szerinti hatósági bizonyítvány kiadása
- települési támogatás
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
- hatóság (bíróság) megkeresésére idegen környezettanulmány, adatszolgáltatások, igazolások
- hulladék-közszolgáltatási díjkedvezmény ügyintézése
- köztemetés
- szociális temetés (törvény hatálybalépésének függvényében)
- A gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról szóló 149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet szerinti gyámügyi feladatok
Egyéb feladatok:
- a Ceglédi Mindennapi Kenyerünk Szociális Szövetkezet adminisztratív feladatai
Az iroda vezetője: Dr. Szoboszlay Árpád Károlyné
Telefon: +36 53 511 419
E-mail: toth.ildiko@cegledph.hu
Az iroda engedélyezett létszáma - az irodavezetővel együtt - 13 fő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata szerint.
Ügyfélfogadási idő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.
Az irodához tartozó további elérhetőségek megtekinthetők a telefonos elérhetőségek oldalon.