Szervezési Iroda alapfeladatai
A Szervezési Iroda feladatai Cegléd és Kőröstetétlen vonatkozásában:
- önkormányzatok és szervei működésének biztosítása (ülések megszervezése, meghívók kézbesítése, jegyzőkönyvek elkészítése, felterjesztése törvényességi felügyelet számára);
- a CTKT és szervei működésének biztosítása
- önkormányzati döntések (rendelet, határozat) nyilvántartása, közzététele;
- polgármester, alpolgármester, jegyző, aljegyző tevékenységeivel kapcsolatos titkársági, adminisztrációs feladatok;
- szépkorúak köszöntésének előkészítése;
- település név, címer és zászló használatának engedélyezése
- birtokvédelem
- rendezvénytartási engedéllyel kapcsolatos hatósági feladatok
- települési önkormányzati jegyző hatáskörébe tartozó, a mező- és erdőgazdasági földek forgalmáról szóló 2013. évi CXXII. törvényben előírt feladatok ellátása;
- önkormányzati személyes gondoskodást nyújtó szociális alapellátási feladatok ellátásával kapcsolatos döntések előkészítése, kapcsolattartás a feladatellátás szolgáltatóival;
- nappali szociális ellátás (bölcsőde) fenntartói felügyelete
- önkormányzati költségvetési szervek fenntartói döntéseinek előkészítése, törzskönyvi ügyintézése
- köznevelési (óvoda), közművelődési, közgyűjteményi igazgatási feladatok
- kitüntetések, ösztöndíj-pályázatok döntés-előkészítése, kezelése
- egészségügyi igazgatás (alapellátás: felnőtt háziorvos, házi gyermekorvos, fogászati alapellátás, iskola-egészségügy, háziorvosi ügyelet, védőnői szolgálat)
- a hivatali alkalmazottakra vonatkozó egészségügyi alkalmassági vizsgálatok szervezése
- funkcionális feladatok a Hivatal tekintetében: (informatika, ügyvitel, iratkezelés, hivatali gépjármű üzemeltetése); városháza / községháza üzemeltetése, gondoksági feladatkör
- az önkormányzati ASP keretrendszer, valamint az ASP Iratkezelő Szakrendszer üzemeltetése – az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó iratkezelés biztosításával
- informatikai biztonsági felelős: informatikai biztonsági rendszer szabályozása, üzemeltetése
- adatvédelmi felelős
Kőröstetétlen önkormányzati feladatköre tekintetében:
- településüzemeltetési feladatok (víziközmű-szolgáltatás, hulladékgazdálkodási közszolgáltatás, köztemető üzemeltetés, közterület üzemeltetés) igazgatása,
- önkormányzati vagyonhasznosítási ügyek
Egyéb feladatok:
- Cegléd Város Roma Nemzetiségi Önkormányzata működésének biztosítása (adminisztráció, ülések megszervezése, jegyzőkönyvek elkészítése, felterjesztése törvényességi felügyelet számára, döntések nyilvántartása, közzététele)
- személyzeti feladatok, közfoglalkoztatottak szervezése
- nyári diákfoglalkoztatottak munkaszervezése
- választással, népszavazással kapcsolatos feladatok
- esélyegyenlőségi referensi feladatok
- önkormányzati honlap üzemeltetése, közérdekű közzététel, adatszolgáltatás
- kapcsolattartás a Ceglédi Hírmondó szerkesztését ellátó gazdálkodó szervezettel
- belső szabályzatok (közjogi szervezetszabályozó eszköz) szerkesztése, nyilvántartása, közzététele;
- Cegléd térinformatikai rendszer folyamatos aktualizálása (feltöltése) és kezelése
- Bogácsi üdülő üzemeltetése
Az iroda vezetője: Jáger Mária
Telefon: +36 53 511 408
E-mail: jager.maria@cegledph.hu
Az iroda engedélyezett létszáma - az irodavezetővel együtt - 26 fő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata szerint.
Ügyfélfogadási idő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.
Az irodához tartozó további elérhetőségek megtekinthetők a telefonos elérhetőségek oldalon.